محفل انس با قرآن کریم و آیین تجلیل از حافظان ۱۰ جزء قرآن در مدرسه قرآنی ــ فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) روستای «حسین‌آباد ناظم» شهرستان ملایر، برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها به نقل از ایکنا محفل انس با قرآن کریم و آیین تجلیل از حافظان ۱۰ جزء قرآن، ۲۸ آذرماه در مدرسه قرآنی ــ فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) روستای حسین‌آباد ناظم شهرستان ملایر، با حضور حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین برقراری، امام جمعه ملایر؛ ولدی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعبدالحمید میرشاهولد، معاون سیاسی فرمانداری، بخشدار سامن، اهالی روستای حسین‌آباد ناظم و جمعی از قاریان و حافظان برگزار شد.
ولدی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر در این مراسم گفت: فعالیت قرآنی که در روستا انجام می‌شود باعث افتخار مردم شهرستان ملایر است که قرآن‌آموزانی از کشورهای مختلف به این مدرسه می‌آیند و حافظ قرآن می‌شوند و کلام الهی را در کشور خودشان ترویج و گسترش می‌دهند.
وی با بیان اینکه مردم ما شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کردند و اگر ولایت‌مداری و تلاش مردم نباشد هیچ کاری انجام نخواهد شد، ادامه داد: جنگ اقتصادی که دشمنان علیه مردم ما به راه انداختند با پایداری و گوش به فرمان مقام معظم رهبری بی‌ثمر خواهد شد و جواب دندان‌شکنی به دشمنان این نظام مقدس است.
فرماندار ویژه شهرستان ملایر اظهار کرد: در فتنه اخیر دشمنان ورود پیدا کردند و تمام توان خود را گذاشتند ولی بحمدالله موفق نشدند و با هوشیاری مردم ناکام ماندند.
حجت‌الاسلام‌ برقراری، امام جمعه ملایر نیز در این آیین، اظهار کرد: کسی که سرمایه‌اش خداوند است، حتماً رشد می‌کند و به کمال می‌رسد، ولی کسی که سرمایه‌اش شیطان باشد عاقبتی نخواهد داشت.
وی گفت: خداوند متعال به همه انسان‌ها سه سرمایه بزرگ داده است، ۱- سرمایه سلامتی جسم، ۲- سرمایه غریزی و ۳- سرمایه معنوی، که باید تلاش کنیم تا دو سرمایه اول در خدمت سرمایه معنوی باشد تا انسان رشد کند و به تکامل برسد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات