مدیر کل دفتر آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد اجرایی هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از تمدید ثبت نام این آزمون خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) به نقل از ایکنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی خسروی، رئیس ستاد اجرایی هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از تمدید ثبت نام آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد و گفت: به دلیل تماس‌های مکرر و استقبال گسترده علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون با توجه به اتمام زمان ثبت نام که در روز ۱۵ آذر ماه اعلام شده بود، این مدت تمدید شد.

وی با اشاره به موافقت معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد برای این تمدید، گفت: مدت زمان ثبت نام در آزمون به مدت یک هفته تمدید شد و تمامی علاقه‌مندان به شرکت در هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز ۲۲ آذر ماه ۱۳۹۸ جهت ثبت نام به سایت quranedu.ir مراجعه کنند

این آزمون به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سوم بهمن ماه سال جاری در سراسر کشور به طور همزمان برگزار می‌شود. هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن کریم در سه گروه حفظ قرآن کریم(۱۰ رشته)، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم(۲ رشته) و معارف اهل بیت(ع)(۲ رشته) برگزار می‌شود.

همچنین این آزمون در رشته‌های تفسیر سوره بقره، ترجمه و درک معانی سوره بقره، حفظ و ترجمه نهج‌البلاغه، حفظ و ترجمه صحیفه سجادیه و نیایش‌های امام سجاد(ع)، حفظ جزء ۳۰، حفظ جزء اول، حفظ سوره بقره، حفظ پنج جزء اول، حفظ ۱۰ جزء اول، حفظ ۱۵ جزء اول، حفظ ۲۰ جزء اول، حفظ ۲۵ جزء اول، حفظ کل قرآن کریم،‌ سبک زندگی و سیره معصومین(۱ و ۲) و روخوانی قرآن برپا می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات