حجت الاسلام یوسف یار احمدی به عنوان معاون اجرایی شهرستان نی‌ریز منصوب شد

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س)، همزمان با هفته بسیج مراسم معارفه حجت الاسلام یوسف یار احمدی به عنوان معاونت اجرایی شهرستان نی‌ریز برگزار گردید.

محمد امین مسئول بیت الاحزان شهرستان نی‌ریز طی سخنانی گفت: به علت وسعت جغرافیایی، تعدد شعب و جمعیت بالای شهرستان نی‌ریز احتیاج به تقویت کادر مدیریتی بیت الاحزان این شهرستان احساس می شد، لذا از حجت الاسلام یار احمدی که تجربه‌های مدیریتی و آموزشی خوبی در مراکز شبانه روزی، شعب و مرکز مدیریت بیت الاحزان داشتند دعوت کردیم تا مسئولیت معاونت اجرایی این شهرستان را عهده دار شوند.

وی اجرای بهتر تمامی برنامه‌ها، فعالیت‌ها و پیگیری امور مربوط به شعب نی‌ریز را از دیگر دلایل شکل گیری این سمت جدید در بیت الاحزان این شهرستان برشمرد و افزود: شهرستان نی‌ریز با دارا بودن ۲۰ شعبه و بهره مندی از ۴۵ مربی در زمینه های مختلف قرآنی یکی از شهرستان‌های پرجمعیت بیت الاحزان از لحاظ اداری می باشد و امیدواریم با حضور حجت الاسلام یار احمدی شاهد پیشرفت هر چه بیشتر فعالیت‌ها در شهرستان نی‌ریز باشیم.

در ادامه حجت الاسلام یوسف یار احمدی در خصوص اهداف پیش روی خود در این سمت جدید گفت: تشکیلاتی کردن امور، برگرداندن نشاط به شعب، غنی کردن برنامه های فرهنگی، افزایش بازده کاری کارکنان شعب، اجرای هر چه بهتر طرح‌ها و انتقال تجربیات به سایر مراکز مؤسسه بیت الاحزان در سطح کشور، و در مجموع ارتقاء سطح کمی و کیفی حفاظ شهرستان نی‌ریز از برنامه های اصلی ما در معاونت امور اجرایی خواهد بود.

یادآور می‌شود شهرستان نی‌ریز از سال ۸۳ فعالیت خود را آغاز نموده و با برپایی کلاسهای مختلف روخوانی، روانخوانی، تجوید و تفسیر و حفظ قرآن تا کنون موفق به تربیت ۱۱۰ حافظ کل و قریب ۴۰۰ حافظ اجزاء قرآن کریم شده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات