یوسف انوری: شاهد استقبال بسیار زیادی از سوی شیعیان لبنان نسبت به حفظ قرآن کریم بودیم/ با توجه به موقعیت جغرافیایی لبنان و همسایگی با کشورهای اردن و سوریه، ان شاء الله در آینده ای نه چندان دور در این کشورها فعالیت های قرآنی بیت الاحزان را گسترش دهیم

 

یوسف انوری معاون امور بین الملل بیت الاحزان در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها به تشریح برنامه های پیش روی این معاونت پرداخت.

 وی با اشاره به سفر اخیر خود به لبنان گفت: با توجه به عدم وجود برنامه منسجم در زمینه حفظ قرآن در این کشور، شاهد استقبال بسیار زیادی از سوی شیعیان لبنان نسبت به حفظ قرآن کریم بودیم.

معاون امور بین الملل بیت الاحزان زمینه های فعالیت در لبنان را مطلوب ارزیابی و عنوان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی لبنان و همسایگی با کشورهای اردن و سوریه، ان شاء الله در آینده ای نه چندان دور در این کشورها فعالیت های قرآنی بیت الاحزان را گسترش دهیم.

وی گفت: در این سفر از حسینیه آیت الله کورانی(ره) و جمعیت القرآن کریم لبنان نیز بازدید به عمل آمد و همچنین دیداری با حجت الاسلام اسدی مبلغ مستقر در این کشور داشتیم.

این فعال قرآنی با اشاره به زمینه‌های مساعد جهت فعالیت‌ قرآنی در لبنان افزود: پذیرش قرآن آموز از این کشور در مراکز شبانه روزی حفظ تخصصی یکساله بیت الاحزان و اعزام حافظان مربی جهت گسترش فعالیت های قرآنی در کشور لبنان از دیگر زمینه های فعالیت مؤسسه بیت الاحزان در لبنان می‌باشد.

وی یادآور شد: محسن قیصری کارشناس حفظ بیت الاحزان و معین سالمی حافظ کل و قاری توانمند قرآن کریم نیز در این سفر ما را همراهی کردند و اجرای تلاوت در محافل نورانی قرآن کریم لبنان توسط این قاری بیت الاحزان مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات