دادخدا زینلی مسئول شعبه بیت الاحزان بنارویه لار واقع در استان فارس خبر از پخت «چهار تن» آش نذری همزمان با سالروز آغازامامت حضرت ولی عصر(عج) خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها، داد خدا زینلی مسئول شعبه بیت الاحزان بنارویه لار واقع در استان فارس خبر از پخت «چهار تن» آش نذری همزمان با سالروز آغازامامت حضرت ولی عصر(عج) خبر داد.

 وی گفت: تأمین منابع مالی این طرح با کمک خیرین و برای پنجمین سال متوالی در شعبه بنارویه اجرا و مراسمات مذهبی در این شعبه که حیات آن مسقف شده است برگزار می‌گردد که یکی از طرح‌های آن توزیع ۸ هزار کاسه آش نذری در بنارویه می‌باشد.

زینلی اظهار کرد: طرح ابتدایی طبخ آش نذری را طاهره سهرابی مدیر شعبه بنارویه برای اولین بار ارائه کرد که در سالهای اولیه در خود موسسه بیت الاحزان در عید غدیر به صورت غذای نذری پخش میشد، به مرور زمان و در سالهای بعد با تشکیل جلسات منظم و داشتن برنامه ریزی های هماهنگ بر آن شدیم تا اشکالات و ایرادات به وجود آمده را بر طرف و سطح کیفی و کمی را بالاتر ببریم.

وی در پایان از زحمات تمامی معلمان، دست اندر کاران و کادر اداری آموزشی شعبه بنارویه و همچنین خیرین جهت انجام این امر خیر تشکر و قدردانی کرد.

یاد آور می‌شود بیت الاحزان شعبه بنارویه علاوه بر فعالیت آموزش قرآن در بخش خواهران و برادران، دارای دو مرکز مهد وپیش دبستانی می‌باشد و یک ساختمان نیز با حمایت خیرین جهت راه اندازی دوره های شبانه روزی حفظ یکساله قرآن تاسیس کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات