حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) از راه‌اندازی طرح حفظ مجازی قرآن کریم از ابتدای آذر ماه خبر داد و گفت: حفظ تلفنی در دو قسمت خواهران و برادران انجام می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س)، عضو اتحادیه تشکل های قرآنی کشور زمان ثبت نام حفظ مجازی را اول آذرماه امسال اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان به حفظ  قرآن از سراسر کشور می‌توانند در این طرح شرکت نمایند.
وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت مؤسسه بیت الاحزان به نشانی beytolahzan.ir نسبت به ثبت‌نام در این طرح که برای اولین بار توسط بیت الاحزان اجرایی می‌شود ثبت‌نام کنند.
شاهسونی اظهار کرد: پس از ثبت نام با داوطلبان شرکت در این طرح تماس تلفنی برقرار شده و برای آن‌ها استاد در دو بخش خواهران و برادران تعیین خواهد شد.

این حافظ کل قرآن کریم در توضیح شیوه برگزاری این دوره خاطر نشان کرد: در واقع هر ده قرآن آموز به عنوان یک کلاس تحت آموزش یک مربی قرآن کریم قرار می‌گیرند که به صورت دوره‌ای در طول هفته با قرآن آموزان تماس گرفته و ضمن ارائه برنامه جدید محفوظاتشان را مورد پرسش قرار می‌دهد.

وی با بیان این که قرآن آموزان در دو بخش تثبیت و حفظ جدید و از هر گروه سنی امکان ثبت نام در دوره را دارند گفت: در حفظ تثبیتی هر هفته ۲ نوبت با قرآن آموزان تماس گرفته می‌شود و در شیوه حفظ جدید، قرآن آموزان هر هفته سه نوبت محفوظات خود را به صورت تلفنی به مربی ارائه می‌دهند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت و مطالعه آیین نامه طرح حفظ تلفنی بر روی این لینک کلیک نمایند.

اشتراک در
اطلاع از
2 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات

این طرح خیلی عالیه

خیلی خیلی عالیه این طرح