نشست شورای عالی مراکز شبانه روزی بیت الاحزان در روزهای پنج شنبه و جمعه گذشته در مرکز مدیریت بیت الاحزان برگزار شد. در این جلسه که با حضور مدیر مسئول و تعدادی از مدیران مراکز شبانه روزی برگزار شد، حجت الاسلام علی اکبر شاهسونی به عنوان مدیر مراکز شبانه روزی حفظ تخصصی یکساله منصوب شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س)، نشست شورای عالی مراکز شبانه روزی بیت الاحزان در روزهای پنج شنبه و جمعه گذشته ۹ و ۱۰ آبان ماه در مرکز مدیریت بیت الاحزان برگزار شد. در این نشست که با حضور مدیر مسئول و تعدادی از مدیران مراکز شبانه روزی برگزار شد، حجت الاسلام علی اکبر شاهسونی به عنوان مدیر مراکز شبانه روزی حفظ تخصصی یکساله منصوب شد.

علی اکبر شاهسونی با تشریح برنامه‌های خود جهت ساماندهی مراکز شبانه روزی گفت: با توجه به ضعف‌هایی که در برنامه ریزی آموزشی مراکز شاهد هستیم تلاش می‌کنیم با اصلاح برخی روندها، خروجی مراکز را بهبود ببخشیم و لذا در این نشست بحث یکسان سازی برنامه های آموزشی تمامی مراکز شبانه روزی به تصویب رسید.

وی از دیگر موارد مطرح شده در این نشست را برنامه ریزی جهت نشست آسیب شناسی طرح ملی رحله و همچنین جلسه مدیران مراکز شبانه روزی بیان کرد و گفت: روزهای ۱۶ و ۱۷ آبان ماه به عنوان تاریخ قطعی برگزاری این دو نشست در نظر گرفته شد و هماهنگی های لازم در خصوص برنامه ها به عمل آمد و همچنین تاریخ و جزئیات مسابقات بین مراکز شبانه روزی در مقطع حفظ ۱۰ جزء نیز به تصویب رسید.

مدیر مراکز شبانه روزی حفظ یکساله بیت الاحزان با اشاره به اهداف تشکیل شورای عالی مراکز شبانه روزی گفت: در این نشست که هر دو ماه یک بار برگزار می شود مباحثی همچون ارتقای سطح کیفی و کمی مراکز شبانه روزی، نظارت و ارزیابی بر مراکز، تصمیم گیری در خصوص تأسیس یا تعطیلی مرکز، برنامه ریزی امتحانات شفاهی و کتبی، برگزاری مسابقات و تغییر و تحول آیین نامه آموزشی مراکز شبانه روزی انجام می گیرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات