هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت بهمن‌ماه ۱۳۹۸ با همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها به نقل از فارس، هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت بهمن‌ماه ۱۳۹۸ با همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری سازمان اوقاف و امور خیری و وزارت آموزش و پرورش در سراسر کشور برگزار می‌شود.

این آزمون در رشته‌های مختلف حفظ قرآن و حفظ و تفسیر معارف اهل بیت (ع) در دو بخش خانم‌ها و آقایان و در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.

سنجش و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد آموزشی مؤسسات و مراکز قرآنی کشور، ایجاد انگیزه در میان عموم مردم جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت، راهبری آموزش‌های قرآن و عترت در مؤسسات و مراکز قرآنی سراسر کشور، شناسایی و معرفی نخبگان و استعداد‌های درخشان قرآنی به ویژه در گروه سنی نوجوانان و جوانان و بروزرسانی و تکمیل بانک جامع اطلاعات قرآنی کشور در رشته‌های مختلف آموزش قرآن و عترت از جمله اهداف برگزاری این آزمون است.

این آزمون در دو بخش کتبی و الکترونیک برگزار می‌شود که آزمون‌های الکترونیک ۲۵ و ۲۶ دی‌ماه و آزمون کتبی ۳ بهمن‌ماه به صورت همزمان برگزار می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات