فعالیت های تبلیغی موکب بیت الاحزان نیز در قالب بنر، بروشور و کارت ویزیت به سه زبان فارسی، انگلیسی وعربی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) که از کشورهای عراق، جمهوری آذربایجان، آمریکا، لبنان، افغانستان، پاکستان، هند و... در مسیر راهپیمایی شرکت کرده بودند صورت گرفت که با استقبال خوبی از سوی زائران همراه شد.

 

اصغر رحیمی مدیر اجرایی موکب بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی درگفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی موسسه به بیان جزئیاتی از فعالیت های موکب بیت الاحزان در مسیر راهپیمایی اربعین پرداخت.

  وی افزود: پذیرایی از زائران درموکب بیت الاحزان با ارائه دمنوش های گیاهی، توزیع میان وعده و شربت، توزیع بسته های غذایی، پخت نان محلی به صورت شبانه روزی درمحل موکب واسکان ۴۰۰ نفر در هر شبانه روز از جمله خدمات ارائه شده در این موکب بود که خوشبختانه برنامه ها طبق پیش بینی های انجام شده به نحو احسن صورت پذیرفت.

وی با اشاره به حضور پرشور زائرین حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)  گفت با تمهیدات اندیشه شده ظرفیت پذیرایی از زائران جهت هر وعده غذایی را افزایش دادیم به طوری که در هر وعده تعداد ۱۲۰۰ الی ۱۳۰۰ نفر از سفره با برکت حضرت سید الشهدا علیه السلام در این موکب بهره مند شدند و در مجموع در مدت ۱۱ روز برپایی موکب بیش از ۴۰ هزار نفر وعده غذا طبخ و توزیع شد.

مدیر اجرایی موکب بیت الاحزان درخصوص برنامه های فرهنگی اجرا شده در این  موکب گفت:  برگزاری نماز جماعت درسه وعده همراه با سخنرانی و مداحی با حضورحجت الاسلام والمسلمین کریم پور، قرائت زیارت عاشورا، دعای فرج و سلامتی امام زمان (عج) پس از نماز جهت ترغیب جوانان به آموزه های قرآن کریم از برنامه های اجرا شده در این موکب بود.

رحیمی افزود: فعالیت های تبلیغی  موکب بیت الاحزان نیز در قالب بنر، بروشور و کارت ویزیت به سه زبان فارسی، انگلیسی وعربی به زائران اباعبدالله  الحسین (ع) که از کشورهای عراق، جمهوری آذربایجان، آمریکا، لبنان، افغانستان، پاکستان، هند و… در مسیر راهپیمایی شرکت کرده بودند صورت گرفت که با استقبال خوبی از سوی زائران همراه شد.

وی در پایان با تشکر از مردم، خیرین، شورا و دهیاری شهرک فتح المبین، خادمین موکب و مجموعه موسسه بیت الاحزان گفت: با توجه به تجربه خوبی که در برپایی این موکب کسب کردیم ان‌شاءالله در سال آینده نیز با همکاری دوستان، این موکب را با شکوه بیشتری برپا خواهیم کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات