فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان قرآنی استهبان از موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان بازدید کردند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه قرآنی فرهنگی  بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان قرآنی استهبان از مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان بازدید کردند.

در این دیدار که بخشدار رونیز و رؤسای ادارات جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و بنیاد مسکن استهبان نیز حضور داشتند کمالی سروستانی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های موسسه بیت الاحزان، از حضور سالانه جوانانی از ایران و سایر کشورها جهت حفظ قرآن در مراکز قرآنی این مؤسسه در استهبان ابراز خرسندی کرد و جهت حمایت از فعالیت های موسسه بیت الاحزان قول مساعدت داد.

حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان نیز به ارائه گزارشی از فعالیت های مؤسسه و بیان خاطراتی از مشکلات و سختی های شکل گیری مؤسسه پرداخت و گفت: ما باور داریم قطعاً عنایت خداوند و توسل به اهل بیت (علیهم السلام) رمز توفیقات مؤسسه تاکنون بوده است.

وی گفت برنامه های آموزشی و قرآنی مؤسسه در سطح کشور گسترش یافته و بستر جهت اجرای طرح های بزرگتر نیز مهیا می‌باشد ولی با توجه به مردمی بودن مؤسسه همواره مشکلات مالی مانع از گسترده شدن این برنامه ها شده است.

مدیر مؤسسه بیت الاحزان ابراز امیدواری کرد با حمایت هایی که از طرحهای موسسه در شهرستان صورت می‌گیرد شاهد گسترش آموزه های قرآن کریم در سطح جامعه باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات