در جلسه ای با حضور «سعید سعادتی»، معاون فرهنگی و هنری ستادهماهنگی کانون های مساجد کشور نشست بررسی اجرای طرح ملی «آیات زندگی» در کانون های مساجد استان فارس برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) به نقل از شبستان، نشست بررسی اجرای طرح ملی «آیات زندگی» در کانون های مساجد فارس روز گذشته (جمعه، ۱۸ مرداد) به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان و با همکاری موسسه قرآنی «بیت الاحزان» برگزار شد.

براساس این گزارش، «سعید سعادتی»، معاون فرهنگی و هنری ستادهماهنگی کانون های مساجد کشور در این جلسه گفت: طرح «آیات زندگی» به شکل پایلوت در سه استان کشور از جمله استان فارس با همکاری موسسه قرآنی «بیت الاحزان» اجرا می شود.

در ادامه، حجت الاسلام «حسین امیدی» در این نشست گفت: طرح ملی «آیات زندگی» به صورت پایلوت در یک صد کانون فرهنگی و هنری مساجد فارس اجرا که پس از طی کردن مراحل آزمایشی در سراسر استان نیز گسترش خواهد یافت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس خاطرنشان کرد: کانون ها مجری طرح با موسسه قرآنی «بیت الاحزان» همکاری های لازم را در اجرای موفق طرح انجام می دهند که لازم است آموزش ها و بسته های اطلاع رسانی لازم در اختیار آنان قرار داده شود.

همچنین، حجت الاسلام «علیرضا شاهسونی»، مسئول موسسه قرآنی «بیت الاحزان حضرت زهرا (س)» هم به تشریح ضروت و اهمیت اجرای این طرح پرداخت و کانون های فرهنگی و هنری مساجد را ظرفیت خوبی برای اجرای طرح دانست.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات