به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) و به منظور بزرگداشت شهید حجت الاسلام خرسند امام جمعه فقید کازرون، محفل انس با قرآن کریم به همت بیت الاحزان این شهرستان برگزار خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)، به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) و به منظور بزرگداشت شهید حجت الاسلام خرسند امام جمعه فقید کازرون، محفل انس با قرآن کریم به همت بیت الاحزان این شهرستان برگزار خواهد شد.

در این مراسم که امروز پنجشنبه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در مکان سالن مکتب الزهرا(س) کازرون برگزار می شود، قاریان بین المللی حسین رستمی و عباس هاشمی به تلاوت قرآن کریم خواهند پرداخت.

حضور سیصد حافظ کل قرآن کریم بیت الاحزان که یکصد نفر از آنها حافظ کل قرآن هستند و اجرای برنامه حفظ و همخوانی قرآن کریم و مداحی و سوگواری شهادت حضرت امام صادق (ع) از دیگر برنامه های این محفل با شکوه قرآنی است.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا شاهسونی مدیر مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) سخنران این مراسم خواهد بود.

یاد آور می شود شهید حجت الاسلام خرسند امام جمعه فقید کازرون که یکی از حامیان اصلی فعالیت‌های قرآنی مؤسسه بیت الاحزان در شهرستان کازورن بود در ماه مبارک رمضان و در شب قدر توسط اشرار به فیض شهادت رسید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات