در پی ترور وحشیانه حجت الاسلام خرسند امام جمعه شهرستان کازرون که منجر به شهادت وی گردید، حجت الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه بیت الاحزان پیام تسلیتی صادر کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)، در پی ترور وحشیانه حجت الاسلام خرسند امام جمعه شهرستان کازرون که منجر به شهادت وی گردید، حجت الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه بیت الاحزان پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

این اقدام کور و وقیحانه که منجر به شهادت حجت الاسلام و المسلمین حاج محمد خرسند، امام جمعه فقید کازرون شد موجب تأثر و اندوه فراوان شد.

این عالم بزرگ که عمر شریف و ارزشمند خود را صرف دفاع از ارزشهای اسلام و نظام کرد، همواره حامی فعالیتهای قرآنی و فرهنگی بود. جامعه قرآنی بیت الاحزان هیچ گاه حمایت های آن روحانی دلسوز از برنامه های قرآنی در سطح شهرستان کازرون را فراموش نخواهد کرد.

اینجانب به نمایندگی از خادمان و حافظان بیت الاحزان این ضایعه دردناک را به جامعه روحانیت، خانواده آن مرحوم و به ویژه مردم غیور و شهید پرور کازرون تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان علو درجات و همنشینی با امیر مؤمنان علی (ع) را برای آن شهید عزیز از خداوند متعال مسألت دارم.

علی‌رضا شاهسونی
مدیر موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات