حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان از تمامی حافظان، قرآن آموزان، و خادمان مؤسسه بیت الاحزان دعوت کرد به کمک سیل زدگان بشتابند./ وضعیت در پلدختر بسیار حاد و بحرانی است/ تشکیل پایگاه امداد رسانی در بروجرد

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)، حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان از تمامی حافظان، قرآن آموزان، و خادمان مؤسسه بیت الاحزان دعوت کرد به کمک سیل زدگان بشتابند.

وی با اشاره به گزارش های رسیده از مناطق سیل زده و بزرگی ابعاد این حادثه در استان های لرستان و خوزستان گفت: مجموعه قرآنی بیت الاحزان وظیفه خود می داند در راستای کمک به همنوطنان گرفتار در این مصیبت، از تمامی ظرفیت های خود در جهت کاهش آلام سیل زدگان استفاده نماید.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور تأکید کرد علاقمندان به کمک ، مساعدت های نقدی خود را به حساب های اعلام شده سازمان هلال احمر واریز نمایند.

شاهسونی همچنین از تشکیل پایگاه امداد رسانی بیت الاحزان در شهرستان بروجرد تحت مدیریت حجت الاسلام سید جلیل موسوی مسئول مرکز شبانه روزی حضرت زهرا(س) بروجرد جهت اعزام تمامی نیروهای داوطلب بیت الاحزان به منطقه سیل زده پلدختر خبر داد.

حجت الاسلام سید جلیل موسوی مسئول مرکز شبانه روزی حضرت زهرا(س) بروجرد در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان در تشریح آخرین وضعیت امداد رسانی منطقه سیل زده پلدختر گفت: دیشب با عده ای از نیروهای جهادی مستقر در پلدختر تلفنی ارتباطی داشتیم که اطلاع دادند وضعیت در این شهرستان خیلی حاد و بحرانی است، به گونه ای که در بعضی از خانه ها بیش از ١متر فقط گل ولای انباشته شده و با وجود خدمات گسترده نیروهای مردمی، عده زیادی در پلدختر هنوز نتوانستند به وضعیت با ثبات و آرامش در کنار خانواده برسند.

وی با اشاره به ضرورت انتقال هر چه سریعتر گل و لای و رسوبات سیل از هزاران خانه در پلدختر افزود: همچنین جهت توزیع ٣ وعده غذا در هر روز به دست مردم سیل زده نیاز به نیرو هست و گذشته از آن حضور نیروهای حزب اللهی در صحنه، باعث دلگرمی برای مردم این شهر خواهد بود.

این حافظ کل قرآن کریم به فراخوان سردار سلیمانی از عاشقان مدافع حرم جهت کمک به سیل زدگان اشاره کرد و گفت: از همه دوستان جهادی بیت الاحزان دعوت میکنیم از هر جای کشور که هستند جهت کمک رسانی به مردم شریف پلدختر هر چه سریعتر خود را به بروجرد مرکز شبانه روزی حضرت زهرا(س) برسانند که ان شاء الله از این طریق به صورت گروهی به سمت پلدختر حرکت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان جهت هماهنگی حضور می توانند با شماره تلفن های ۰۹۳۶۱۶۵۳۵۸۲ و  ۰۹۳۹۸۱۷۸۷۵۵ تماس حاصل نموده و اطلاعات بیشتر را کسب کنند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات