همزمان با شعب مؤسسه بیت الاحزان در سراسر کشور و به همت مرکز مدیریت بیت الاحزان، مراسم سوگواری شهادت حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) در دهستان خیر برگزار خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)، همزمان با شعب مؤسسه بیت الاحزان در سراسر کشور و به همت مرکز مدیریت بیت الاحزان، مراسم سوگواری شهادت حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) در دهستان خیر برگزار خواهد شد.

در سلسله مراسم های سوگواری که از چهارشنبه ۱۷ بهمن به مدت ۴ شب در روستاهای محمد آباد، قشم قاوی، بنوان و ماهفرخان از توابع استهبان فارس برقرار خواهد شد  محبان اهل بیت عصمت و طهارت در غم شهادت ام الائمه(س) به عزاداری و مرثیه خوانی خواهند پرداخت.

سخنران مراسم ایام فاطمیه حجت الاسلام دکتر عبداللهی استاد حوزه از شهرستان اراک می باشد و مسعود صنوبر، ذاکر اهل بیت (ع) از خوزستان به روضه خوانی و مرثیه سرایی در رثای بانوی دو عالم خواهد پرداخت.

یاد آور می شود محفل شنبه شب به رسم هر ساله مؤسسه بیت الاحزان با حضور جمع کثیری از محبان اهل بیت (علیهم السلام) از دهستان خیر و شهرستان استهبان، حافظان مراکز شبانه روزی حفظ قرآن و کارکنان و پرسنل مؤسسه بیت الاحزان در سالن شهید الهی این مؤسسه برگزار می شود و حاضران در مراسم از سفره با برکت حضرت زهرا(س) اطعام خواهند شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات