همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، مراسم دعای ندبه با حضور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت دهستان قرآنی خیر، شهرستان استهبان و قرآن آموزان مراکز شبانه روزی بیت الاحزان در روستای قرآنی محمد آباد( قرآن آباد ایران ) از توابع شهرستان استهبان برگزار گردید.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)، همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، مراسم دعای ندبه  با حضور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت دهستان قرآنی خیر، شهرستان استهبان و قرآن آموزان مراکز شبانه روزی بیت الاحزان در روستای قرآنی محمد آباد( قرآن آباد ایران ) از توابع شهرستان استهبان برگزار گردید.
حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) طی سخنانی با اشاره به دستاوردهای  انقلاب، پیشرفت علمی  و نظامی کشور و الگوگیری دیگر کشورها از ایران را از ثمرات انقلاب اسلامی برشمرد.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور بسیاری از مشکلات فعلی کشور را ناشی از سنگ اندازی دشمنان خارجی و غافلان داخلی جهت وارونه نشان دادن پیشرفت های کشور در تمامی عرصه ها دانست و افزود: ما باید قدر این انقلاب و نعمت های آن را بدانیم و با تلاش در عرصه های فرهنگی و دینی زمینه ظهور حضرت حجت (عج) را فراهم کنیم.

وی ترویج قرآن و فرهنگ قرآن کریم را توسط بیت الاحزان در منطقه و سطح کشور از مصادیق این فعالیت ها برشمرد و از حاضران درخواست کرد جوانان خود را به حضور در عرصه های قرآنی تشویق کنند.

قرائت دعای ندبه توسط کاظم محمدی، ذاکر اهل بیت استان فارس از دیگر برنامه های این محفل باشکوه بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات