مسئول روابط عمومی بیت‌الاحزان پیرو انتشار گفت‌وگوی مدیرعامل اتحادیه قرآنی لرستان با عنوان اینکه شعبه‌ای از بیت‌الاحزان در لرستان فعالیت نمی‌کند، اظهار کرد: مرکز شبانه‌روزی حفظ قرآن این مؤسسه مدت سه سال است که در بروجرد فعالیت می‌کند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)، به نقل از ایکنا پیرو انتشار فهرست حمایت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت و ناشران قرآنی در سال ١٣٩۶ و انتشار مصاحبه‌ای از مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان با عنوان «شعبه‌ای از «بیت‌الاحزان» در لرستان فعالیت نمی‌کند»، مهدی شهسوار، مدیر روابط عمومی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، جوابیه‌ای صادر کرد.
شهسوار با اشاره به اینکه از سه سال گذشته بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در شهرستان بروجرد استان لرستان فعال است، اظهار کرد: مجوز بیت‌الاحزان شعبه بروجرد به صورت رسمی و با هماهنگی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است.
وی گفت: مرکز شبانه‌روزی حفظ تخصصی قرآن کریم حضرت زهرا(س) بروجرد یکی از شعب رسمی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) بوده و این مرکز با مسئولیت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلیل موسوی، از حافظان کل قرآن بیت‌الاحزان هم‌اکنون پذیرای ۳۲ نوجوان و جوان در دومین دوره حفظ تخصصی کل قرآن کریم است.
مدیر روابط عمومی بیت‌الاحزان بیان کرد: نشانی این مرکز در بروجرد، شهرک مخابرات، پشت کارخانه داروسازی داملران، جنب مسجد فاطمه زهرا(س)» بوده و شماره تماس آن ۰۹۱۰۹۶۱۳۴۴۸ و ۰۹۳۷۵۹۷۳۲۶۱ است.
وی این شعبه را از مراکز موفق بیت‌الاحزان ارزیابی کرد و گفت: تاکنون هفت حافظ کل و ده‌ها حافظ ۲۰ جزء به بالای قرآن کریم را تربیت کرده است و در سه سال گذشته بیش از ۲۵۰ نوجوان و جوان ۱۴ تا ۲۲ ساله در طرح ملی رحله این شعبه بیت‌الاحزان موفق به حفظ اجزاء قرآن شده‌اند.
شهسوار یادآور شد: طی سه سال گذشته برخی مسئولان استانی و کشوری از جمله حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، علاء‌الدین بروجردی و عباس گودرزی نمایندگان شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سیدمحمد طباطبایی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد و برخی مسئولان شهرستانی از این مرکز بازدید داشته‌اند.

یادآوری می‌شود که در فهرست حمایتی معاونت قرآن و عترت از بیت‌الاحزان خرم‌آباد نام برده شده است که بر طبق گفته‌های مدیرعامل اتحادیه مؤسسات لرستان در این شهر چنین موسسه‌ای فعالیت ندارد.

اشتراک در
اطلاع از
2 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات

سلام حفظ قرآن براخواهران داره؟اگه داره شرایطش چیه ؟