در پی درگذشت مرحوم ید الله صدر محمدی مسئول بیت الاحزان در استان زنجان، مدیر مؤسسه پیام تسلیتی صادر کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)، در پی درگذشت مرحوم ید الله صدر محمدی مسئول بیت الاحزان در استان زنجان، مدیر مؤسسه پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله وانا الیه راجعون

خبر درگذشت سردار سرافراز اسلام، مرحوم یدالله صدر محمدی، مسئول مخلص مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) شعبه شهرستان زنجان موجب تأثر و تألم فراوان شد. این یادگار دوران دفاع مقدس که همچنان از آسیب های جسمی جنگ تحمیلی رنج می برد، با همت و اخلاص خود و بدون کوچکترین چشمداشت مادی، شعبه ای از بیت الاحزان را در منزل شخصی خود راه اندازی کرده بود و با همیاری خانواده در راه ترویج قرآن کریم گام های مؤثری برداشت.

این جانب به نمایندگی از مجموعه بزرگ مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان، ضایعه ناگوار درگذشت شهادت گونه این خادم قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) را به خانواده ایشان، مجموعه کارکنان، خادمان و حافظان مؤسسه بیت الاحزان و تمامی عاشقان قرآن کریم تسلیت عرض می نمایم.

ازخداوند منان برای آن مرحوم مغفرت و علو درجات و برای خانواده قرآنی آن مرحوم و بازماندگان صبر و بردباری مسئلت دارم.

علیرضا شاهسونی

مدیر مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)

گفتنی است مرحوم ید الله صدر محمدی در سال ۱۳۹۳ شعبه ای از مؤسسه بیت الاحزان را با همکاری خانواده در زیرزمین منزل شخصی خود راه اندازی کرد و بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای به ترویج آموزه های قرآن کریم مشغول بود. این رزمنده دوران دفاع مقدس که با حضور ۸ ساله خود در دفاع از مرز ایران و اسلام افتخار جانبازی را کسب کرده بود علاوه بر مؤسسه بیت الاحزان با هیئت رزمندگان اسلام استان زنجان نیز همکاری داشت و در سال ۹۴ با پیگیری های مکرر زمینه بازدید آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان از مراکز قرآنی و شبانه روزی بیت الاحزان در استان فارس را فراهم کرد.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات