مرحله شهرستان هفدهمین دوره مسابقات سراسری بیت الاحزان پنجشنبه 6 دی ماه به صورت مشترک در 30 شعبه شهرستانی بیت الاحزان برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)، مرحله شهرستان هفدهمین دوره مسابقات سراسری بیت الاحزان پنجشنبه ۶ دی ماه به صورت مشترک در ۳۰ شعبه شهرستانی بیت الاحزان برگزار شد.

در این مرحله از مسابقات برگزیدگان مرحله شعبه، که در تاریخ هشتم آبان ماه به رقابت پرداخته بودند در شعب شهرستانی گرد هم آمدند و در رشته های حفظ ۱، ۳، ۵، ۱۰ و ۲۰ جزء ، حفظ کل و ترجمه و مفاهیم قرآن کریم با یکدیگر رقابت کردند.

برگزیدگان مرحله شهرستان به همراه برگزیدگان مراکز شبانه روزی که مستقیما وارد مرحله نهایی می شوند، ۲۳۰ نفر شرکت کننده مرحله نهایی مسابقات را تشکیل خواهند داد که در تاریخ ۲ اسفند ماه در شیراز در ۲ بخش خواهران و برادران  و مقاطع زیر ۱۲ و بالای ۱۲ سال برگزار می گردد.

یاد آور می شود در مسابقه مرحله شهرستان بیش از ۱۲۰۰ قرآن آموز شعب بیت الاحزان از ۷۹ شعبه در ۹ استان کشور از طریق سامانه مدیریت اطلاعات مؤسسه نام نویسی کرده بودند و نفرات برتر هر رشته در هر شعبه با توجه به سهمیه در نظر گرفته شده بر اساس میزان شرکت کنندگان، به مرحله شهرستان راه پیدا کردند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات