ایوبی فرماندار ممسنی در دیدار با مسئولین این مؤسسه قرآنی با اشاره به اهمیت فعالیت های تربیتی و آموزشی گفت: خوشبختانه آمار و ارقام ارائه شده نشان می دهد که کار مؤسسه بیت الاحزان در پرورش قرآن آموزان فوق العاده بوده است و وجود کادری مجرب و معتمد و خیر اندیش نشان از همت والای آنها در تحقق جامعه قرآنی است.

به گزارش روابط عمومی بیت الاحزان های ممسنی و رستم، ایوبی فرماندار ممسنی در دیدار با مسئولین این مؤسسه قرآنی با اشاره به اهمیت فعالیت های تربیتی و آموزشی گفت: خوشبختانه آمار و ارقام ارائه شده نشان می دهد که کار مؤسسه بیت الاحزان در پرورش قرآن آموزان فوق العاده بوده است و وجود کادری مجرب و معتمد و خیر اندیش نشان از همت والای آنها در تحقق جامعه قرآنی است.

وی در خصوص اجرای پروژه ساختمان بیت الاحزان نیز گفت: دولت همواره به دنبال کمک رسانی و حمایت از چنین طرح های قرآنی است و ما نیز آنچه که در توان داریم در راستای این موضوع به کار خواهیم بست.

 ایوبی افزود: اعتباری نیز برای آغاز پروژه ساختمان بیت الاحزان در نظر گرفته شده است و این را بدانید که با عملیاتی شدن این پروژه مطمئنا شاهد حمایت ها و مشارکت های مردمی و خیر اندیش خواهیم بود.

انصاری مسئول بیت الاحزان های ممسنی و رستم نیز در این دیدار بیان داشت: خوشبختانه این مؤسسه قرآنی توانسته در حوزه پرورش حافظان قرآن موفق عمل کند و حدود ۳۰ حافظ قرآن در شهرستان ممسنی تربیت کرده است و هزاران قرآن آموز نیز به واسطه همین حافظان قرآن و مربیان قرآنی پرورش یافته اند. وی خاطر نشان کرد: مطمئناً در افزایش قرآن آموزان نیازمند حمایت دولت و مردم هستیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات