حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان از تمامی قرآن آموزان، مدیران، مسئولان و مربیان بیت الاحزان دعوت کرد در مراسم و راهپیمایی های 13 آبان حضور پرشور داشته باشند.

 

حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه، از تمامی قرآن آموزان، مدیران، مسئولان و مربیان بیت الاحزان دعوت کرد در مراسم و راهپیمایی های ۱۳ آبان حضور پرشور داشته باشند.

وی با تبریک روز دانش آموز به تمامی دانش آموزان و دانشجویان و بالاخص قرآن آموزان مؤسسه بیت الاحزان، از جامعه چند ده هزار نفری بیت الاحزان و آحاد ملت ایران اسلامی دعوت کرد با حضور در راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان ماه ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام، انقلاب و شهدا، دشمنان و در رأس آن آمریکا را از دسیسه های خود مأیوس نمایند.

حجت الاسلام شاهسونی با بیان این که از خلقت حضرت آدم همیشه با دو گروه مستضعفین و مستکبرین مواجه بودیم اظهار داشت: پیامبران و اولیای الهی آمدند تا با همیاری مستضعفین، مستکبرین را که از پذیرش دستورات الهی اجتناب می کردند متقاعد به پیروی از فرامین پروردگار کنند؛ اما در طول تاریخ همواره کسانی که روحیه استکباری داشتند از تسلیم اراده خداوند سر باز زدند و کردنگشی کردند.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور خاطر نشان کرد: در کشور ایران نیز این نزاع وجود داشت و عوامل شاه که دنباله رو استکبار جهانی، آمریکای جنایتکار بودند خود با روحیه استکباری کشور را اداره می کردند و با تصویب قوانینی همچون کاپیتولاسیون سعی بر جاری کردن اراده شیطان بزرگ در کشور داشتند. خوشبختانه با هدایت های امام خمینی(ره)، مردم ایران توانستند بر علیه استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا قیام کنند. البته ما پیش از آن در زمان ملی شدن صنعت نفت و انقلاب مشروطه شرایط مشابهی را طی کردیم اما چیزی که مانع پیروزی قطعی ملت ایران شد، عدم قطع دست سفارت های استکباری از کشور بود، به طوری که آمریکا و انگلیس و شوروی سابق با دخالت های خود و ایجاد کودتا، مسیر آن حرکت ها را منحرف کردند. اما با هوشیاری که امام خمینی(ره) و دانشجویان پیرو خط امام به خرج دادند، با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، چشم فتنه را کور کردند و با این اقدام انقلابی، از شکست انقلاب جلوگیری کردند کما این که پس از تسخیر سفارت مدارک جاسوسی و دسیسه استکبار جهانی آشکار شد و امام نیز این حرکت را انقلاب دوم یاد کردند.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مدغم قرآنی فارس تصریح کرد: درگیری آمریکا با جمهوری اسلامی از همان زمان آغاز شد و در طول چهل سالی که از انقلاب اسلامی می گذرد ملت ما دائما زیر فشارهای مستقیم و غیر مستقیم استکبار جهانی بوده است و گاهی با جنگ و گاهی با تحریم سعی در تزلزل اراده ملت ایران داشته اند ولی به حمد الهی همچنان روحیه استکبار ستیزی در بین مردم ما پابرجاست. حضور پرشور مردم در راهپیمایی های ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن و امثالهم این نکته را یادآور می شود که باید مواظب مکر آمریکا و همپیمانانش باشیم و مجدداً زیر یوغ شیطان بزرگ نرویم.

این حافظ کل قرآن کریم با بیان این که ما برای استقلال طلبی و عزت خواهی خود هزینه زیادی متحمل شده ایم و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده ایم و همواره با تحریم ها روبرو بوده ایم اظهار داشت: چه بسا در آینده سختی ها و مشکلات بیشتری نظیر تحریم ها از جانب آمریکا بر ما تحمیل شود که راهی جز مقاومت در برابر استکبار جهانی نداریم و چنانچه از خداوند مدد بخواهیم و بر او توکل کنیم می توانیم همچنان به راه با افتخار خود ادامه دهیم و به کشوری نیرومند و توانمند در تمام زمینه ها تبدیل شویم؛ چنانکه مقام معظم رهبری نیز بارها تأکید کردند اگر فرهنگ قرآنی و اهل بیتی در کشور حاکم شود دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

حجت الاسلام شاهسونی تصریح کرد: دلیل این که آمریکا با حربه تحریم به ایران فشار وارد می کند این است که در بعضی آحاد جامعه احساس ضعف و ترس می کند ولی اگر بداند مردم مقاومت می کنند از این روش خود دست خواهد کشید و اگر ما به فرموده رهبری ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم داشته باشیم کشوری نفوذ ناپذیر و استکبار ستیز خواهیم بود. این فعال قرآنی با اشاره به آیه «وَإِذَا قَرَأْتَ ٱلْقُرْءَانَ جَعَلْنَا بَیْنَکَ وَبَیْنَ ٱلَّذِینَ لَا یُؤْمِنُونَ بِٱلْءَاخِرَهِ حِجَابًا مَّسْتُورًا» افزود: حجابی که در این آیه به آن اشاره شده است گاهی اوقات برای شخص است و در واقع او را از شر شیاطین جن و انس محفوظ می دارد و گاهی جنبه اجتماعی آن مد نظر است و جامعه قرآنی ما را از استکبار جهانی مصون می دارد و اگر تمامی جهان اسلام به سمت آموزه های قرآن برود کل جهان اسلام از مکر استکبار مستور خواهد ماند. البته پر واضح است که قرآن تنها با همراهی اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) به سعادت منجر خواهد شد و ثمره قرآن بدون اهل بیت مواردی مانند داعش و تکفیری ها خواهد بود که از حقیقت قرآن کریم جدا افتاده اند.

مدیر مؤسسه بیت الاحزان تصریح کرد: چنانچه در راه خدا و ترویج دین او گام برداریم، همان گونه که در صحرای طبس امدادهای غیبی ما را نجات داد و همان طور که در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس شاهد بودیم، امدادهای الهی شامل حال ما خواهد شد. ما باید خوشحال باشیم که محب امام زمان(عج) هستیم و معتقدیم که ایشان قطعاً مراقب احوال ماهستند و با دعا و امداد غیبی ما را یاری خواهند کرد. خداوند در قرآن کریم می فرماید: « وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى ٱلَّذِینَ ٱسْتُضْعِفُوا۟ فِى ٱلْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَنَجْعَلَهُمُ ٱلْوَ‌ٰرِثِینَ » امیدواریم که زنده باشیم و شاهد برپایی حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) و پیروزی مستضعفین بر مستکبرین باشیم و همان طور که مقام معظم رهبری در سخنان روز گذشته شان فرمودند افول آمریکا آغاز شده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات