سه حافظ کل مؤسسه بیت الاحزان در مرحله نهایی رشته حفظ کل قرآن کریم چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری سازمان اوقاف و امور خیریه امروز و فردا 14 و 15 مهر ماه به رقابت خواهند پرداخت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، سه حافظ کل مؤسسه بیت الاحزان در مرحله نهایی رشته حفظ کل قرآن کریم چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری سازمان اوقاف و امور خیریه امروز و فردا ۱۴ و ۱۵ مهر ماه به رقابت خواهند پرداخت.

نوید رزمجو، سعید شاهرخی و مجتبی علیرضا لو با کسب رتبه های برتر در بخش مقدماتی رشته حفظ کل مسابقات سراسری قرآن کریم که مرداد ماه سال جاری در شهر مقدس قم برگزار شد در جمع ۱۵ راه یافته مرحله نهایی مسابقات قرار گرفته اند.

بر این اساس صبح امروز ۱۴ مهر ماه در پنجمین روز رقابت ها مجتبی علیرضا لو نماینده استان تهران در بخش آیات مشابه به ارائه محفوظات خود خواهد پرداخت و سعید شاهرخی از کرمان و نوید رزمجو از فارس در نوبت عصر و در بخش استقامتی مسابقات رقابت خواهند کرد.

بر اساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی کمیته برگزاری مسابقات، صبح فردا ۱۵ مهر ماه و در ششمین روز مسابقات، شاهد رقابت سعید شاهرخی و نوید رزمجو در بخش آیات مشابه خواهیم بود و مجتبی علیرضا لو نیز با ارائه محفوظات در نوبت عصر فردا در بخش استقامتی این مسابقات به کار خود پایان خواهد داد.

یاد آور می شود در سالهای اخیر همواره شاهد حضور نمایندگانی از مؤسسه بیت الاحزان در مرحله نهایی مسابقات سراسری اوقاف بوده ایم و پیش از این مجتبی فرد فانی حافظ بیت الاحزان موفق شده بود رتبه نخست سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته حفظ کل را از آن خود کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات