شست سالانه سفیران قرآنی بیت الاحزان صبح امروز در مرکز مدیریت مؤسسه برگزار گردید./ این نشست به‌منظور تقدیر و تجلیل از زحمات یکساله معلمانی که به روستاها، شهرها و استان‌های دیگر اعزام می‌شوند، در نخستین روزهای کاری فروردین‌ماه هر سال در مرکز مدیریت مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) برگزار می‌شود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، نشست سالانه سفیران قرآنی بیت الاحزان صبح امروز ۱۵ فروردین ماه در مرکز مدیریت مؤسسه برگزار گردید.

حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان در این نشست که با حضور ۲۲ سفیر قرآنی این مؤسسه در استان های فارس، یزد، سیستان و بلوچستان، کرمان و بوشهر برگزار گردید، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، اهمیت مجاهدت در راه دین و قرآن را مورد تأکید قرار داد. وی با بیان تاریخچه شکل گیری مؤسسه بیت الاحزان، یکی از ارکان اصلی رشد مؤسسه را اعزام معلمان مهاجر قرآنی به اقصی نقاط کشور جهت ترویج قرآن کریم عنوان و خاطر نشان کرد: این مهم که حافظان کل قرآن بیت‌الاحزان پس از اتمام حفظشان با طی کردن دوره تربیت مربی به شهرهای مختلف کشور اعزام شده و پس از طی چند سال شاگردانی تربیت کرده و ادامه کار را به شاگردان خود می سپارند، کاری ارزشمند و منحصر به فرد در کشور است.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور در پایان سفیران قرآنی را به داشتن اخلاص هر چه بیشتر در عمل و ثبات قدم در هدف مقدس خدمت به قرآن کریم توصیه کرد.

در ادامه این نشست که با حضور حجت الاسلام عشقی معاون بازرسی مؤسسه برگزار شد، سفیران قرآنی بیت الاحزان در شهرهای میمند، جهرم، استهبان، شیراز، آسفیج، منصور آباد، آباده طشک، ارد، بابامبارکی بوشهر، فراشبند، زرگران، مهر، چاه کیجی دلگان، بزمان، تنگمان جمال آباد، شهرک فتح المبین داراب، نودژ کرمان و سروستان ضمن بیان گزارشی اجمالی از فعالیت های خود در یک سال گذشته، مشکلات موجود و راهکارهای برطرف کردن آن را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

سخنرانی حجت الاسلام همتی استاد اخلاق مراکز شبانه روزی بیت الاحزان از دیگر برنامه های این نشست صمیمانه بود.

یاد آور می شود این نشست به‌منظور تقدیر و تجلیل از زحمات یکساله معلمانی که به روستاها، شهرها و استان‌های دیگر اعزام می‌شوند، در نخستین روزهای کاری فروردین‌ماه هر سال در مرکز مدیریت مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) برگزار می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات