مسئول موسسه قرآنی بیت الاحزان با صدور پیامی به مناسبت ۹ دی، این حماسه را حمایت و پشتیبانی بی چون و چرای مردم از ولایت فقیه دانست.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، در آستانه سالروز نهم دی ماه حجت الاسلام علیرضا شاهسونی در بیانیه ای تاکید کرد: ملت بصیر، آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حماسی و با شکوه خود در ۹ دی سال ۸۸ ضمن اعلام پای بندی و حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه، طومار فتنه را در هم پیچیده و انزجار خود را از توطئه های استکبار جهانی و فتنه گران و حامیان داخلی و خارجی آن ها به نمایش گذاشتند.

متن کامل بیانیه موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حماسه نهم دی ماه ۸۸ و حضور پرشور و حماسی مردم انقلابی، قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم آن روز، اوج بصیرت و آگاهی مردم ولایتمدار کشور در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) محسوب می شود.
نهم دی ماه بدون شک یکی از بزرگترین، تأثیرگذارترین و ماندگارترین حرکت های بعد از انقلاب اسلامی است که در آن ملت ایران با هوشیاری کامل انزجار خود را از دشمنان داخلی و خارجی و همچنین عوامل فتنه به نمایش گذاشتند.
اکنون با گذشت ۸ سال از فتنه آمریکایی- صهیونیستی، نظام جمهوری اسلامی ایران در پرتو رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و وحدت و بصیرت انقلابی مردم دارای ثبات و آرامش بی نظیر در داخل و عزت و اقتدار در منطقه و جهان اسلام است.
موسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) ضمن هماهنگی جهت حضور با بصیرت حافظان و فعالان قرآنی در راهپیمایی عظیم نهم دی ماه و سایر مناسبت‌های ملی و مذهبی، اعلام می دارد؛ همواره در کنار مردم بزرگوار و دوشادوش آن عزیزان در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، حفظ تمامیت ارضی و اعتلا و پیشرفت کشور تحت هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) تا پای جان ایستاده و از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات