مینا چشم سبز حافظ کل قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان در یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم دارالقرآن امام علی(ع) در رشته حفظ 20جزء مقام دوم را کسب کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، مینا چشم سبز حافظ کل قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان در یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم دارالقرآن امام علی(ع) در رشته حفظ ۲۰جزء مقام دوم را کسب کرد.

در این دوره از مسابقات که بزرگترین مسابقات سراسری قرآن ویژه خواهران در سطح کشوربوده و به مدت ده روز از ۱۵ تا ۲۴ آذرماه در تهران برگزار شد، ۷۱۴۳ نفر در بخش خواهران و در شش رشته حفظ کل، حفظ بیست جزء، حفظ ده جزء ، حفظ پنج جزء، قرائت و ترتیل‌خوانی قرآن کریم در سه مقطع سنی نوجوانان(زیر ۱۶ سال) ، جوانان(بین ۱۶ و۳۰ سال) و بزرگسالان (بالای ۳۰ سال)، در مرکز فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی واقع در تهران به رقابت پرداختند.

پس از ده روز رقابت فشرده، و در رده سنی ۱۵ تا ۳۰ سال، مینا چشم سبز حافظ خوزستانی توانست حد نصاب رتبه دوم رشته حفظ ۲۰ جزء این مسابقات را کسب نماید.

یاد آور می شود این حافظ کل بیت الاحزان کمتر از دو هفته قبل نیز در سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور حائز رتبه نخست رشته حفظ ۲۰ جزء بخش دانشجویان این رقابت ها شده بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات