به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها):

همانگونه که علاقه مندان به بیت الاحزان مستحضرند مهمترین شیوه گسترش فعالیت های بیت الاحزان، جذب قرآن آموز ، تربیت حافظان کل قرآن کریم، برگزاری دوره های تربیت معلم قرآن کریم برای حفاظ و در نهایت اعزام به عنوان سفیران قرآنی (معلمان مهاجر قرآنی) به سایر نقاط کشور جهت راه اندازی شعب موسسه می باشد.

یکی از شعب موفق بیت الاحزان که توسط سرکار خانم رحیمی راه اندازی شده است شعبه نودژ کرمان می باشد.

خانم رحیمی حافظ کل قران کریم و اهل شهرستان داراب می باشد.

وی به علاقه خود در زمینه ترویج قرآن کریم اشاره کرده و می گوید: از آنجا که دغدغه ترویج قرآن داشتم در سال ۹۲ پس از تماس دوستان به استان کرمان آمده و در نودژ از توابع شهرستان منوجان شعبه ای  راه اندازی نمودیم.

خانم رحیمی گریزی کوتاه به تعداد قرآن آموزان این شعبه زده و می گوید: ۱۸۰ نفر در نودژ در رشته های مختلف قرآنی اعم از روخوانی، تجوید، مفاهیم و حفظ قرآن کریم مشغول به قرآن آموزی هستند.

لازم به ذکر است که در شعبه نودژ ۳۰ نفر تا حدود ۲۰ جز حافظ قرآن هستند که از مقاطع سنی ۱۱ تا ۳۵ سال می باشند.

وی در ادامه به افتخارات کسب شده توسط قرآن آموزان این شعبه اشاره کرده و افزود: تاکنون ۵ الی ۶ نفر از حافظان این شعبه در مسابقات قرآنی مدارس حائز رتبه های برتر شده اند.

برنامه های فرهنگی و جانبی که توسط این شعبه برگزار می گردد به گفته سرکار خانم رحیمی، بزرگداشت اعیاد و شهادت ائمه اطهار علیهم السلام می باشد وی در پایان گفت: در این شعبه ۸نفر کارمند وجود دارد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات