آیت الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری از مدرسه شبانه روزی حفظ و تدبر یک ساله کل قرآن کریم حضرت ثامن الحجج(علیه السلام) واقع در روستای سرآسیاب از توابع مشهد بازدید و گپ وگفت صمیمانه ای با حافظان قرآن کریم داشت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س)، آیت الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری از مدرسه شبانه روزی حفظ و تدبر یک ساله کل قرآن کریم حضرت ثامن الحجج(علیه السلام) واقع در روستای سرآسیاب از توابع مشهد بازدید و گپ وگفت صمیمانه ای با حافظان قرآن کریم داشت.
خطیب موقت نماز جمعه تهران پس از قرائت گزارش مسئول مدرسه در مورد چگونگی راه اندازی اولین مدرسه شبانه روزی حفظ تخصصی در استان خراسان رضوی و اینکه جوانی از مشهد عازم روستایی دورافتاده در استان فارس می شود و پس از اتمام حفظ کل قرآن کریم آن هم در روستایی با حداقل امکانات دوباره بانی و مروج قرآن کریم در کلانشهر مشهد (پایتخت فرهنگی کشور) می شود ابراز شگفتی و اظهار خرسندی کرد و برای حجت الاسلام علیرضا شاهسونی، مسئول بیت الاحزان و سایر همکاران آرزوی توفیق روز افزون داشتند.
این بازدید با استقبال و همراهی سایر مسئولان و ائمه جمعه شهرهای چناران و گلبهار همراه بود.
زیارت آستان مقدس حضرت عبدالله بن موسی الکاظم (علیه السلام)، اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت ایشان، سخنرانی بین حافظان و حاضران از برنامه های این بازدید بود.
یادآور می شود ۲۶ حافظ قرآن کریم این مدرسه  پس از ۸ ماه تلاش شبانه روزی موفق به حفظ ۲۱ جزء از قرآن کریم شده اند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات